نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 12:26

حال 2 نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس مشهد - زابل وخیم است

حال دو نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس مشهد - زابل در محور بیرجند _سربیشه وخیم وخیم گزارش شد.

جواد قدوسی نژاد، رئیس بیمارستان امام رضا(رع) بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: حال دو نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد-زابل وخیم است و در آی سی یو بستری هستند.

وی گفت: در اطلاعات اولیه از ۴۴ مسافر اتوبوس ۵ نفر از جمله یک کودک ۴ ساله در صحنه جان باختند و سه نفر در محل درمان شدند.

وی افزود: از ۴۱ نفر مسافر مصدوم منتقل شده به بیمارستان ۲ نفر در icu بستری شدند و ۱۵ نفر که مصدوم سرپایی بودند نیز ترخیص شدند و ۶ نفر تعیین تکلیف شده و در بخش‌های ارتوپدی، جراحی و جراحی اعصاب بستری شدند.

دکتر قدوسی گفت: همچنین ۱۸ نفر در اورژانس تحت درمان هستند تا تعیین تکلیف برای بستری و ترخیص شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی آخوندی، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیز امروز به همراه فرماندار شهرستان بیرجند و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند، از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مشهد- زابل عیادت کرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی به منظور پیگیری روند درمان مصدومان این حادثه در گفت وگو با عوامل پزشکی و کادر درمانی این بیمارستان، در جریان اقدامات انجام شده برای معالجه مصدومان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی هم اظهار داشت: علت این حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد.

شایان ذکراست؛ اتوبوس مشهد- زابل ساعات اولیه بامداد چهار‌ شنبه ۲ فروردین در محور بیرجند- سربیشه بر اثر لغزنده بودن جاده و خواب آلودگی دچار واژگونی شده و ۵ کشته و ۴۱ مصدوم برجای گذاشت.

در جریان این حادثه ۱۱ اکیپ امدادی و اورژانسی به مجروحان حادثه امدادرسانی کرده اند.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104416

مهمترین اخبار ایران و جهان: