نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 13:55

۴۵۵۵ خانواده در اهر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

اهر- فرماندار اهر گفت: در شهرستان اهر ۴ هزار و ۵۵۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند و از ابتدای سال‌جاری ۳۲ میلیارد تومان برای مددجویان این شهرستان مستمری پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنی‌زاده ظهر امروز پنج شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با قدردانی از حمایت‌های اداره‌کل کمیته امداد از مددجویان تحت پوشش در شهرستان اهر اظهار داشت: حمایت از مددجویان علی‌الخصوص نوعروسان نیازمند که در آخرین مرحله ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت اهدا شد اقدام ارزشمند از سوی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی بود.

فرماندار اهر افزود: در شهرستان اهر ۴ هزار و ۵۵۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند و از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن‌ماه ۳۲ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر مستمری پرداخت شده است.

وی بابیان این‌که تأسیس کمیته امداد از سوی امام راحل در اصل مبنای قرآنی دارد، گفت: وقتی خداوند متعال شرایط را برای خدمت به مردم علی‌الخصوص مستضعفان و ایتام در اختیار ما قرار داده، نباید اجازه دهیم تا حقوق فقرا و ایتام پایمال شود چراکه همین موضوع در قیامت گریبان‌گیر ما خواهد بود.

غنی‌زاده بر لزوم توجه بیش از پیش به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر تأکید کرد و یادآور شد: مددجویان مستعد کارآفرینانی را شناسایی و با حمایت و پرداخت تسهیلات، زمینه خوداشتغالی و اشتغال‌زایی برای سایر مددجویان را فراهم کنیم، معتقدم نباید برنامه‌هایمان در راستای نیازمندپروری پیگیری شود.

فرماندار اهر در پایان سخنان خود از حمایت‌ها و پشتیبانی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر قدردانی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052516

مهمترین اخبار ایران و جهان: