نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 17:41

پیشرفت جامعه در گرو اهمیت دادن به ورزش و سلامت جوانان است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پیشرفت جامعه در گرو اهمیت دادن به ورزش و سلامت جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم استقبال از «امیرمهدی میرزاخانی» دارنده مدال برنز جام جهانی هاکی داخل سالن (آفریقای جنوبی) و آقای گل این رقابت‌ها اظهار کرد: یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری مسئله تحصیل و ورزش است و امروز همه وظیفه داریم جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش سوق دهیم و مسیر را برای آنها باز کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به نقش مهم والدین در سوق دادن جوانان به سمت ورزش گفت: توجه به امر ورزش زمینه شکوفایی جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم خواهد کرد و پیشرفت جامعه در گرو اهمیت دادن به ورزش و سلامت جوانان است.

وی با بیان اینکه امروز اخلاق ورزشی باید مورد توجه جامعه ورزشکاری قرار گیرد، افزود: خوشبختانه جامعه ورزشی استان مرکزی هم از نظر رفتار حرفه‌ای و هم اخلاق ورزشی پیشتاز است و درخشش ورزشکاران استان مایه افتخار مردم است و باید استمرار داشته باشد.

پیشرفت جامعه در گرو اهمیت دادن به ورزش و سلامت جوانان است

نظری با اشاره به اینکه کسب مدال در عرصه‌های ورزش بین‌المللی افتخاری بزرگ است، گفت: آقای امیرمهدی میرزاخانی افتخاری برای استان مرکزی رقم زد و حضور این ورزشکار با اخلاق در عرصه بین المللی نشان از زنده بودن و پویایی جوانان این سرزمین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044860

مهمترین اخبار ایران و جهان: