نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 14:38

آماده‌سازی تأسیسات پارک‌ها و رفع نواقص در دستور کار شهرداری قرار گیرد

مدیرکل بازرسی لرستان بر ضرورت رفع اشکالات موجود در پارک‌ها و فضای سبز و آماده نمودن پارک‌ها برای حضور مسافرین، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید رازانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ضرورت دارد اشکالات موجود در پارک‌ها و فضای سبز رفع و برای حضور مسافرین آماده شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از  وظایف شهرداری در راستای استقبال از مسافرین نوروزی آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر است.

مدیرکل بازرسی لرستان خطاب به مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری خرم‌آباد گفت: رفع مشکلات اصلی پارک‌ها و نواقص آنها و آماده‌سازی تأسیسات پارک‌های سطح شهر در آستانه سال نو برای استقبال از نوروز در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رازانی در خصوص برنامه‌ریزی شهرداری در خصوص برنامه رسیدگی به پارک‌ها، افزود: بازپیرایی فضای سبز، گلکاری داخل پارک‌ها ،رسیدگی و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک‌ها، تعمیر آبخوری‌ها و شیرآلات، رنگ آمیزی و شستشوی آبنماها و  مبلمان پارک‌ها، رفع نقایص وسایل تفریحی و ست‌های ورزشی ، شستشوی جداول معابر پارک‌ها، تنظیف و آماده نمودن کمپ‌ها و محل‌های اقامت مسافرین و  بررسی وضعیت سطل‌ها و باکس‌های زباله داخل پارک‌ها، تعمیر، بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی و ... از جمله مواردی است که شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی با قید فوریت در دستور کار قرار دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1044716

مهمترین اخبار ایران و جهان: