نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 00:51

بیانیه اتحادیه قرآنی استان اردبیل به مناسبت ۲۲ بهمن

اردبیل- اعضای اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل با صدور بیانیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل با صدور بیانیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند. در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

«بی‌گمان، کسانی که گفتند: پروردگار ما خداست، سپس پایداری نمودند، پس نه ترسی بر آنهاست و نه ایشان هرگز غمگین می‌شوند.» سوره احقاف آیه ۱۳

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک "قدرت برتر" منطقه‌ای و کشور توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل کرد و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای با گفتمان متحولانه و استکبار ستیز خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن گردید.

انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل و چهار سال گذشته به رغم تحریم‌ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی که از طرف ظالمان و مستکبرین جهان انجام گردید وبا استقلال، خود باوری، اتکا بر ایمان و اراده جوانان و مردم خود به پیشرفت‌های چشم‌گیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

دهه مبارک فجر، بخصوص روز ۲۲ بهمن تبلور دهه ارزش‌های مقدس، حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگ‌مردی از تبار آفتاب و آئینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب، درس عشق، معنویت، انسانیت را نثار جهان و جهانیان و مستضعفین سراسر گیتی نمود.

در هر زمان، انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.
جامعه قرآنی استان اردبیل نیز با پاسداشت یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، مدافعان سلامت و شهدای فرهنگی و قرآنی اعلام می‌دارند همچون گذشته تمامی همت خود را در جهت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی معطوف خواهند کرد.

در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک و تهنیت به ملت شریف ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و از تمامی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن، حافظان، قاریان و مربیان قرآنی و خانواده‌های محترم آنان دعوت می‌نماید با حضور حماسی پیام وحدت و انسجام ملت شریف ایران را به گوش جهانیان برسانند که به طور قطع منشأ یاس دشمنان انقلاب و تأمین کننده اقتدار، امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032460

مهمترین اخبار ایران و جهان: