نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:53

سپاه لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

خرم‌آباد- سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دعوت به آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی از مردم استان دعوت کرد در راهپیمایی با شکوه روز ۲۲ بهمن شرکت کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است که منشأ پیروزی آن خدای متعال و ملت شریف ایران تحت رهبری الهی خمینی کبیر (ره) و استمرار و پایداری آن وام‌دار رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت بی‌نظیر و شریف ایران اسلامی است.

چهل و چهارمین سالگرد خروش ایرانیان در پی خیزش پیر خمین برای برچیدن طاغوتیان زمان و برپایی رؤیای همه پیامبران الهی در این قطعه از گیتی، بی شک بزرگ نعمتی است که نباید غبار زمانه، ما را از شکر نعمتش باز دارد.

پس از چهل و چهار سال مقاومت قهرمانانه ایرانیان برای پایبندی به عهدی که با امام و شهیدانشان بسته‌اند، امروز شاهد آنیم که سردمداران بزرگترین قدرت طاغوتی عالم، رسماً و در ملأ عام به شکست آخرین حربه‌های شیطانی خود برای از پای در آوردن و زانو زدن ملت ایران اعتراف می‌کنند و از شکست مفتضحانه کمپین فشار اقتصادی حداکثری سخن می‌گویند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان با زبان رسا و صادقانه اعلان می‌دارد در همه این سال‌ها مردم به احسن وجه در زیباترین طریق ممکن نقش تاریخی و حماسی خود را ایفا نمودند.

این حضور پیامی منسجم دارد و تأمین کننده وحدت و انسجام ملت شریف ایران است که به طور قطع منشأ یاس دشمنان انقلاب و تأمین کننده امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران است.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان با تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همانند گذشته محکم و استوار همراه ملت بزرگ ایران از مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و حفظ حرمت خون شهدا لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و بزرگداشت روز باشکوه ۲۲ بهمن را گواه روشن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته و تاکید می‌کند روند پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031916

مهمترین اخبار ایران و جهان: