نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 16:49

اولویت آبیک در سال ۱۴۰۱ اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود

آبیک- فرماندار آبیک اینکه اولویت در سال ۱۴۰۱ اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود، گفت: با رویکرد دولت مردمی که خدمت صادقانه است و فارغ از نگاه تبلیغاتی بخشی از این پروژه‌ها را به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فتوحی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک با بیان اینکه اقدامات خوبی در یکسال اخیر در شهرستان آبیک انجام شده است اظهار کرد: این خدمات در نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مدیران شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه اولویت در سال ۱۴۰۱ اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود، افزود: با رویکرد دولت مردمی که خدمت صادقانه است و فارغ از نگاه تبلیغاتی توانستیم بخشی از این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

فرماندار آبیک عنوان کرد: اتمام پروژه‌های انتقال آب شرب، تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب، تکمیل پل‌های رو گذر راه آهن، تکمیل پروژه اگوی شهری، بهسازی و آسفالت معابر، جاده‌های دسترسی و آبرسانی بویژه در نقاط محروم روستایی از جمله پروژه‌های نیمه تمامی بود که در سال جاری عملیاتی شد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ملاحظه‌ای در امر خدمت رسانی به مردم نداریم، تاکید کرد: مردم مظلوم آبیک امسال طعم شیرین خدمت را در طول یکسال جاری در حوزه‌ای مختلف چشیده‌اند.

فتوحی کلنگ زنی ۶ پروژه عمرانی و درمانی در هفته گذشته را نیز یکی از اقدامات بزرگ در آبیک دانست و اضافه کرد: در ۷۲ ساعت پیش رو بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید شخصاً در ادارات حضور داشته باشند و در صورت بروز حادثه هیچ قصوری پذیرفته نیست.

وی در پایان با بیان اینکه سال آینده سال انتخابات است و مدیران باید با تمرکز بیشتری اقدام کنند، تصریح کرد: هرگونه اقدام شائبه برانگیز در خصوص حمایت از شخص و یا کاندیدای خاص ممنوع است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092816

مهمترین اخبار ایران و جهان: