نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:38

۷۵ میلیارد تومان اعتبار صرف ایمنی‌سازی جاده‌های استان شده است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با تاکید بر لزوم هزینه‌کرد برای حفظ ایمنی محورها ادامه داد: از آغاز سال جاری ۷۵ میلیارد تومان اعتبار صرف ایمنی‌سازی جاده‌های استان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان اظهار کرد: در صد و بیستمین جلسه تخلفات حمل و نقل شرکت‌ها و موسسات، پرونده ۶ شرکت حمل و نقل در بخش کالا در کمیسیون ماده ۱۲ بررسی و به تخلفات شرکت‌های حوزه کالا رسیدگی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: عمده تخلفات شرکتها در خصوص تهیه و تنظیم بارنامه غیر واقعی (صوری) است.

 وی تصریح کرد: از ۶ پرونده مربوط به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا که در کمیسیون ماده ۱۲ بررسی شد، یک شرکت پس‌ از محرز شدن تخلف، به پرداخت جرائم نقدی محکوم شد. 

آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی

قزوینیان گفت: مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان زنجان آماده استقبال و خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل راهداری و ححمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی سعی می‌شود با ارائه خدمات بهتر، سفر خوبی برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در استان، افزود: برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز نظارت ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌ها در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام خواهد شد.

قزوینیان با تاکید بر لزوم هزینه‌کرد برای حفظ ایمنی محورها ادامه داد: از آغاز سال جاری ۷۵ میلیارد تومان اعتبار صرف ایمنی‌سازی جاده‌های استان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: این مبلغ صرف انجام عملیات خط‌کشی سرد، تعمیر و نصب گاردریل، تهیه و نصب بلوک مفصلی، احداث روشنایی طولی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، تهیه و نصب علایم اخطاری و انتظامی و مسیر نما و...شده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040816

مهمترین اخبار ایران و جهان: