نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 13:31

برخورد بدون اغماض پلیس با برهم زنندگان آرامش مردم

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خط قرمز پلیس حفظ آسایش و آرامش مردم است، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی خطاب به رانندگان خاطی و بی‌توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی افزود: در رابطه با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شوند، هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری تعداد ۶۱۴ نفر از رانندگانی که رفتارهای پر خطر، حرکات مارپیچ در سطح معابر شهری انجام می‌دادند به علت اخلال در نظم ترافیکی ضمن اعمال قانون خودروی آنان برابر مقررات توقیف شد.

فتاحی خاطرنشان کرد: این راننده‌ها علاوه بر معرفی به مراجع قضائی جهت انجام سنجشی سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شدند.

وی افزود: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق دیگران در راستای کنترل و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و همچنین روان سازی ترافیک کوشا و همیار پلیس باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1058416

مهمترین اخبار ایران و جهان: