نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 11:26

فعالیت ۷۵ نانوایی در ایام تعطیلات عید نوروز در شهرستان قزوین

قزوین- فرماندار قزوین گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور رفاه حال مردم عزیز، در ایام تعطیلات عید نوروز، نانوایی‌های مذکور طبق لیست آماده ارائه و پخت نان طبق نرخ مصوب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر عباس کاظمی با اشاره به فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهرستان قزوین اظهار کرد: این قشر زحمت‌کش در طول سال و حتی در ایام تعطیلات به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: طبق هماهنگی با نانوایان و مصوبه کارگروه آرد و نان شهرستان سهمیه فوق‌العاده بین بیش از ۷۵ نانوایی توزیع شده تا در ایام تعطیلات عید نوروز کار پخت نان در این نانوایی‌های کشیک بدون وقفه ادامه پیدا کند.

فرماندار قزوین با اشاره به اقدام بزرگ دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱، در راستای راه‌اندازی سامانه متمرکز نانینو و جلوگیری از تخلفات در یارانه نان ابراز امیدواری کرد با بارش باران رحمت الهی در فصل بهار شاهد تولید بیشتر گندم در سطح شهرستان باشیم و بتوانیم مانند سال گذشته رکورد خوبی را در عرصه تولید این محصول مهم ثبت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: همشهریان عزیز می‌توانند در صورت ایجاد مشکل گزارش‌های خود را به سامانه نظارت مردمی ۱۲۴ اعلام نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101516

مهمترین اخبار ایران و جهان: