نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 15:43

430هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در دشتستان به بهره‌برداری رسید

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان از بهره برداری از 430 هزار متر مربع آسفالت در این شهرستان با اعتبار 180 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حبیب نوروزپور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: ساماندهی و بهبود وضعیت زیر ساخت های روستاها یکی از اولویت های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار می رود. 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان از بهره برداری از 430هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی در دشتستان خبر داد و گفت: این اقدام بزرگ با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلای و مشارکت دهیاری ها صورت گرفته است.

نوروزپور میزان اعتبار آسفالت معابر روستایی دشتستان را با اعتبار 180 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، ۵۵۹ واحد مسکونی روستایی در شهرستان دشتستان به بهره برداری می رسد. 

 مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مقاوم سازی مسکن روستایی، آسفالت معابر و ایمن سازی روستاهایی که در مسیر سیلاب قرار دارند از سیاست‌های مهم بنیاد مسکن در روستاها می باشد. 

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1025116

مهمترین اخبار ایران و جهان: