نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 23:00

درخشش هرمزگان در رویداد تولید محتوای کارگری

مسئول کارگران و کارخانجات هرمزگان، گفت: دررویداد بزرگ تولید محتوا کارگری و کارفرمایی کشور این سازمان توانست چندین مقام مختلف را کسب کند.

امیر ارسلان شهبازی مسؤول بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تیم فضای مجازی جامعه کارگری استان هرمزگان موفق به کسب رتبه اول تولید محتوا در بخش کلیپ های موبایلی شد.

وی افزود: هرمزگان در بخش استوری موشن رتبه دوم و سوم و در بخش عکس نوشته و پوستر رتبه دوم را در رویداد بزرگ تولید محتوا کارگری و کارفرمایی کشور را کسب کرد.

مسئول سازمان کارگری و کارخانجات هرمزگان، خاطرنشان کرد: این رویداد با هدف امید آفرینی و معرفی ظرفیت ها و خبرهای خوب که در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و پیشرفت جامعه باشد، در سطح کشور برگزار شد.

وی هدف از این رویداد را انعکاس و نمایش دستاوردهای ایران اسلامی در جامعه کارگری و کارفرمایی را بیان کرد و عنوان داشت: برخی از این دستاوردها، کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده و اطلاع از آنها سبب تقویت امید در جامعه می‌شود.

سرهنگ ارسلان شهبازی ادامه داد: دشمن سعی در توقف ایران قوی دارد و در این جهاد کار و تلاش، کارگران در پیشانی طراحی‌های شوم دشمنان قرار دارند ولی بحمداله همواره با هوشیاری ویژه‌ای توانسته‌اند در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

تیم فضای مجازی بسیج کارگری و کارخانجات هرمزگان که با سرپرستی عماد یگانه دوست در این رویداد حضور داشت و در تامین محتوا در رابطه با تولیدات این رویداد از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در بخش کلیپ های موبایلی، نیروگاه بندرعباس در بخش استوری موشن و شرکت آلومینیوم المهدی در بخش عکس نوشته و پوستر مشارکت کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038960

مهمترین اخبار ایران و جهان: