نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 19:14

کشف ۱۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در شهرستان تویسرکان

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۴ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در راستای مطالبات مردمی و مقابله با متخلفان و هنجارشکنان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان تویسرکان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم‌های عملیاتی، بازدید از مناطق شناسایی شده و جرم خیز در حوزه استحفاظی خود را در دستور کار قرار دادند که دستگیری ۶ سارق از جمله ۴ سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم و کابل برق و یک سارق معابر عمومی، ۲ خرده فروش مواد مخدر و ۲ معتاد متجاهر و پرخطر از توفیقات این عملیات بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ادامه داد: در این طرح، ۱۴ فقره سرقت شامل ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق، ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از مغازه، یک فقره سرقت مشاعات ساختمان، ۲ فقره سایر سرقت‌ها و مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۸ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و حادثه ساز نیز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

سرهنگ نوری در پایان ضمن اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند؛ افزود: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را داشته و آنها می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038660

مهمترین اخبار ایران و جهان: