نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 10:48

همدانی: جنس ساپینتو در خط هافبک جور است/ فتح‌الله زاده به خوبی حواشی استقلال را مدیریت کرد

بازیکن اسبق استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه به خوبی حواشی را مدیریت کرد و از او همین انتظار را داریم.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد استقلال مقابل ملوان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی، اظهار داشت: خوشحالم از این که بردهای استقلال ادامه پیدا کرد. حس بردن در تیم وجود دارد و کاملا مشخص است بازیکنان به این مساله عادت کرده‌اند‌. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شرایط طوری پیش برود که استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

وی در مورد اینکه پس از انتقادات زیاد، به نظر می‌رسد تیم استقلال متحول شده، گفت: اگر قرار است تیمی ساخته شود، زمان‌بر است. اینطور نیست که یک شبه ساخته شود. باید به ساپینتو زمان داده می‌شد که بتواند هماهنگی بهتری ایجاد کند که این اتفاق افتاد. الان در خط هافبک جنسش جور است. تکنیک، سرعت، قدرت و تمرکز در خط هافبک با حضور چشمی، رضاوند و مهری دیده می‌شود. بازیکنان خوبی هم روی نیمکت هستند که دست ساپینتو را باز می‌گذارد. تغییراتی که او می‌دهد هم همگی مثمر ثمر هستند. خدارا شکر استقلال در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و خیلی به تکرار قهرمانی امیدوار هستم.

بازیکن اسبق استقلال در مورد حواشی اخیر و تحریکاتی که علیه نیمکت تیم ساپینتو ، عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما بیشتر از متن به حاشیه پرداخته می‌شود. در همه تیم‌ها کم و بیش روی نیمکت مشکلاتی وجود دارد. با توجه به شرایط استقلال در جدول و هواداران بی شماری که این تیم دارد، ساپینتو باید کنترل شده کار کند. بهانه‌ای به دست کسی ندهد که این اتفاقات بیفتند. ساپینتو باید با آرامش و تمرکز بیشتری کارش را ادامه بدهد تا روند خوب استقلال ادامه داشته باشد و این تیم موفقیت‌های بهتری کسب کند. سرمربی و مدیریت باشگاه باید مدبرانه کار را پیش ببرند و اجازه ندهند اتفافات مانع حرکت خوب تیم شود.

همدانی در مورد حمایت مدیریت باشگاه از سرمربی و کادرفنی در جریان حواشی اخیر، گفت: قطعا اتفاقی خوب و تصمیم بسیار حرفه‌ای بود. باید هم این اتفاق می‌افتاد. مدیرعامل باشگاه هم به خوبی این حواشی را مدیریت کرد. او در دور جدید مدیریت استقلال با وجود همه مشکلات مالی که گریبانگیر باشگاه است، کار را پیش می‌برد. با تجربه‌ای که فتح‌الله زاده دارد، از او همین انتظار را داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047516

مهمترین اخبار ایران و جهان: