نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 17:42

وعده برقراری پروازهای فرودگاه پارس آباد عملیاتی شود

امام جمعه پارس آباد اظهار کرد: وعده‌هایی که استاندار اردبیل نسبت به پرواز هر روز هواپیما از فرودگاه پارس آباد داده، عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره ) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوانان اظهار کرد: وعده‌هایی که استاندار اردبیل نسبت به پرواز هواپیما به‌صورت روزانه از فرودگاه پارس‌آباد را داده، عملیاتی کنند که مردم منتظر عملیاتی بودن قول و وعده‌های استاندار اردبیل هستند.

وی افزود: ماه شعبان ماه مهدویت است که نیمه شعبان بعد از عید مبعث دومین و بزرگ‌ترین عید مسلمانان است.

 امام‌جمعه پارس‌آباد بیان اینکه از فرصت معنوی ماه شعبان به‌منظور ارتقا نشاط اجتماعی و تقویت هویت دینی و انقلابی جامعه استفاده کنیم، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با حمایت‌های خود، پشتیبان برنامه‌های مردمی باشند.

وی تصریح کرد: نیمه شعبان روز با عظمتی در بین امت‌های اسلامی است تا با وحدت و انسجام خود زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند که بیشتر پیروان حضرت مهدی (عج) جوانان می‌باشد.

حجت‌الاسلام باقری اشاره‌ای به افزایش طلاق در جامعه کرد و گفت: بیشتر طلاق‌ها قابل جبران است، از والدین می‌خواهیم جلوی طلاق‌های بی‌مورد جوانان را بگیرند.

وی مهم‌ترین علل طلاق در جامعه را عدم آمادگی والدین، به اشتراک گذاشتن اسرار زوجین، عدم توانایی و ثبات شخصیتی، دخالت والدین و اختلاف و درگیری بین خانواده عنوان کرد.

 امام‌جمعه پارس‌آباد، به جنگ روانی- اقتصادی که از طرف دشمنان راه‌اندازی شده است، اشاره کرد و ادامه داد: محوریت اقتصادی بیشتر کشورها، پول ملی آن کشور است و از رئیس‌جمهور برخورد جدی با دلالان ارز را خواستاریم.

وی ضمن تبریک روز جوان بیان کرد: حضرت علی‌اکبر(ع) اسوه جوانان است و جوانان باید از ایشان پیروی کنند.

حجت‌الاسلام باقری با تأکید به شروع ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، از جوانان مؤمن و انقلابی خواست در حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کنند.

وی در پایان، از راه‌اندازی بخش مشاوره خانوادگی درمانگاه خاتم‌الانبیاء سپاه واقع در خیابان زیتون شهرستان پارس‌آباد از فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070360

مهمترین اخبار ایران و جهان: