نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 20:39

گوشت در اهواز کیلویی چند؟

طبق گزارش میدانی خبرنگار فارس از قصابی های اهواز گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلوگرم 330 هزارتومان ، گوشت گوساله هر کیلوگرم 330 هزارتومان و مرغ گرم نیز 66 تومان قیمت گذاری و به مصرف کنندگان ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طبق گزارش میدانی خبرنگار فارس از قصابی‌های اهواز گوشت گوسفندی به قیمت هر کیلوگرم ۳۳۰ هزارتومان، گوشت گوساله هر کیلوگرم ۳۳۰ هزارتومان و مرغ گرم نیز ۶۶ تومان قیمت‌گذاری و به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود. مردم طی مصاحبه با خبرنگار ما تقریباً همین قیمت‌ها را در سطح شهر گزارش می‌دهند

 چند روز پیش معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از عرضه گوشت منجمد تولید داخل با قیمت مصوب بدون محدودیت در بازار خبر داده بود بازار را تنظیم کند اقدامی که هنوز نتیجه لازم را در برنداشته است.

وی همچنین  از نظارت بر بازار در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز از سوی بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی خبر داده بود.

مشاهدات میدانی خبرنگار فارس حاکی است از امروز در برخی نقاط اهواز عرضه گوشت و مرغ دولتی آغاز شد؛ اما ازآنجاکه تقاضا بالا بود صف‌های طولانی ایجاد شد.

انتظار می‌رود مسئولین برای رفاه حال مردم نقاط بیشتری را برای توزیع گوشت و مرغ دولتی اختصاص دهند و نظارت هم بر بازار بیشتر شود.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087216

مهمترین اخبار ایران و جهان: