نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 17:15

بارش برف و باران در غرب و جنوب اصفهان/ وزش باد شدید استان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در غرب و جنوب استان طی امروز و فردا، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج متناوب و جوی ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در غرب و جنوب استان طی امروز و فردا، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بیشتر در شهرستان‌های سمیرم، فریدن، فریدون‌شهر و بویین میاندشت است، گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد در سطح استان نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۲ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۳ و کمینه فردا صبح ۲ درجه و خوروبیابانک با ۱۷ و بویین میاندشت و چادگان با منفی ۸ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‎بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1022960

مهمترین اخبار ایران و جهان: