نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 11:18

زدودن محرومیت ازمناطق محروم اولویت طرح مولد سازی است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: زدودن محرومیت از مناطق محروم در راستای اجرای عدالت همه جانبه مهمترین اولویت طرح مردمی و انقلابی مولد سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری صبح پنج شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار داشت: مهمترین اولویت دولت سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق اقتصاد است و مولد سازی یکی از مصادیق مهم است و این طرح از اقدامات بزرگی است که دولت سیزدهم جرأت اجرای آن را پیدا کرده و همه باید در اجرای کامل آن مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه عزم دولت سیزدهم برای اجرای طرح مولد سازی جدی است، گفت: اجرای این طرح آن را به سرمایه بزرگی برای تکمیل پروژه‌ها تبدیل خواهد کرد و لذا طرح مولد سازی موتور محرک حرکت دولت برای تکمیل پروژه‌ها است.

وی افزود: تبیین مزایای طرح مولد سازی توسط رسانه‌ها یک ضرورت مهم است چراکه این طرح شکوفایی اقتصادی را رقم خواهد زد و بسیاری از مجموعه‌ها را از راکدی خارج می‌کند و چابک سازی دستگاه‌ها را رقم خواهد زد.

نظری رویکرد طرح مولد سازی را مردم محوری و در راستای منافع مردم خواند و افزود: دولت سیزدهم در راستای منافع مردم، شکوفایی اقتصادی و رونق تولید حرکت شتابنده و جدی دارد.

وی بیان کرد: افزایش بهره وری و رشد اقتصادی راهبرد طرح مولد سازی است و شفافیت در اقتصاد را رقم خواهد زد و از اتفاقات نامبارکی که در خصوصی سازی اتفاق افتاد، جلوگیری خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: به جهت نگاه با اهمیت دولت سیزدهم به مسئله بهداشت و درمان و آموزش و پرورش این دو دستگاه هر آنچه اموال مازاد خود را در طرح مولد سازی بگذارند ۱۰۰ درصد آن به خود همین دستگاه‌ها باز می‌گردد و در همان محل هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از اموال و اماکن در دستگاه‌ها داریم که تنها در اختیار عده‌ای خاص است و اینها در طرح مولد سازی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نظری تاکید کرد: زدودن محرومیت از مناطق محروم در راستای اجرای عدالت همه جانبه مهمترین اولویت طرح مردمی و انقلابی مولد سازی است و دولت سیزدهم با قوت این طرح را اجرا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تولید محتوا در راستای تبیین طرح مولد سازی توسط رسانه‌ها مورد توجه باشد و وجهه بارز مردم در اطلاع رسانی‌ها ضروری است و رویکرد فعالیت‌های رسانه‌ای امید آفرینی باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1082660

مهمترین اخبار ایران و جهان: