نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 19:14

افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در اهواز

اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای کم برخوردار «ام الطمیر» اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح این مدرسه بیان کرد: خیر نیکوکار محمدحلوایی هم مدرسه ساز و مدرسه یار است و پیشنهاد داد که ۵۰۰ دانش‌آموز را به لحاظ نرم افزاری تأمین کند تا برای ادامه تحصیل تا دانشگاه مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به مشخصات دبیرستان ۶ کلاسه «مهدجان» افزود: این مدرسه در مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۸۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر ارجمند محمد حلوایی ساخته شده است.

وی ادامه داد: ۲ پروژه دیگر را این خیر در دست اجرا دارد که یکی از این پروژه‌ها در شهرستان هندیجان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دیگر در مسجد سلیمان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که امید می‌رود تا مهرماه ۱۴۰۲ افتتاح شوند.

سعیدی پور عنوان کرد: با توجه به اینکه هوای خوزستان بسیار گرم است نیاز به تأمین سه هزار کولر برای رفاه حال دانش آموزان در مدارس خوزستان است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: از خیران درخواست می‌شود برای تأمین این میزان وسیله سرمایشی با این اداره کل همکاری کنند تا دانش آموزان در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083760

مهمترین اخبار ایران و جهان: