نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 09:58

حمایت از تولید مهمترین برنامه شبکه بانکی است

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان حمایت از تولید را مهمترین برنامه شبکه بانکی استان برشمرد و گفت: در راستای کمک به مصوبات ستاد تسهیل حساسیت بالایی به رفع موانع تولید کنندگان توسط بانک‌های استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالرضا خاتمی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس، حمایت از تولید را مهمترین برنامه شبکه بانکی استان برشمرد و اظهار داشت: در راستای کمک به مصوبات ستاد تسهیل حساسیت بالایی به رفع موانع تولید کنندگان توسط بانک‌های استان وجود دارد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکل مشتریان در زمینه ضمانت تسهیلات، ماده شش دستورالعمل اجرایی اعطای  تسهیلات خرد بانک مرکزی را فصل الخطاب و مبنای کاری بانک‌ها عنوان کرد و تاکید کرد در صورتی که مشتریان دارای مشکلات ضمانتی خود و یا دیگران در شبکه بانکی نبوده و یا از نظر ریسک اعتباری که توسط سامانه بانک مرکزی انجام می پذیرد فاقد مشکل باشند به دلیل تنوع ضمانت در این ابلاغیه می‌توانند به راحتی تسهیلات خود را  دریافت کنند.

وی ادامه داد: برای اطلاع و تسهیل مشتریان در دریافت تسهیلات دستورالعمل فوق در سایت بانک مرکزی در دسترس عموم مردم قرار دارد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1274416

مهمترین اخبار ایران و جهان: