نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 12:48

دبیرخانه قرارگاه عفاف و حجاب در گالیکش راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: رعایت حجاب و امر به معروف در این باره، یک فریضه الهی بوده که به همین جهت دبیرخانه قرارگاه حجاب و عفاف در شهرستان راه‌اندازی ‌خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش علی جوان حاذق‌خواه در سومین جلسه شورای اداری در جمع مدیران اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی، امسال انتخابات حساسی را پیش رو داریم. دشمنان تلاش دارند تا در این انتخابات ضربه ای را به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند. اما همچون گذشته با سیلی مردم ایران همراه خواهد بود.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: استاندار گلستان در جلسات شورای اداری استان از کلید واژه" رسام" برای برگزاری انتخابات استفاده کردند که به معنای انتخابات با رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان گالیکش نیز در این راستا با استفاده از تبیین جلسات تخصصی انتخابات، مشارکت حداکثری مردم به ویژه رای‌اولی‌ها را افزایش دهیم.

جوان‌حاذق‌خواه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی در افزایش مشارکت حداکثری مردم برنام‌ها و فعالیت‌های خوبی مانند برگزاری جشن و جشنواره و دیگر برنامه‌ها برگزار نمایند.

وی بیان کرد: برای ایجاد انگیزه و امیدآفرینی در مردم، می‌بایست مدیران همواره در تمام عرصه ها، دلسوز نظام جمهوری اسلامی بوده و خدمت بی‌منت به مردم ارائه دهند.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به مقوله حجاب به عنوان یک فریضه الهی ابراز کرد: رعایت حجاب و امر به معروف در این حوزه یک فریضه الهی بوده و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارکنان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: دبیرخانه قرارگاهی حجاب و عفاف در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.کارکنان تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های شهرستان مکلفند حجاب اسلامی را رعایت نموده و به هیچ عنوان به افرادی که به عنوان ارباب رجوع مراجعه کرده و حجاب ندارند، خدمات ارائه ندهند.

جوان‌حاذق خواه با گلایه از برخی مدیران شهرستانی یادآور شد: همه مدیران شهرستان با کارجهادی و انقلابی در یکسال گذشته، موفقیت‌های خوبی را برای شهرستان رقم زدند و امید داریم با حضور در مناسبت‌های ملی و مذهبی دو کلید واژه مهم"امید و ایمان" که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در خود و جامعه ترزیق و تقویت کنند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها نیاز به مساعدت و همکاری مدیران ملی و استانی دارد خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت و توانمندی خود برای توسعه و پیشرفت شهرستان و رفع مشکلات استفاده کرده و در حوزه استانی و ملی پیگیر موضوعات باشند.

همچنین در این جلسه از روابط عمومی فرمانداری، روابط عمومی شهرداری و بخشدار شهرستان گالیکش که با عملکرد خوب در استان رتبه نخست را کسب کردند تجلیل شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1274916

مهمترین اخبار ایران و جهان: