نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 15:02

آرامش و امنیت در خوزستان باید تداوم داشته باشد

اهواز- استاندار خوزستان، خواستار تداوم و برقراری آرامش و امنیت در استان شد و گفت: نیروهای انتظامی استان باید در این زمینه عملیات موفقی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید انتظامی خوزستان که با حضور سردار «احمدرضا رادان» فرمانده نیروی انتظامی ایران برگزار شد، با تقدیر از زحمات فرمانده پیشین انتظامی استان اظهار کرد: سردار صالحی عمری تلاش کردند و از سنین اندک در کسوت رزمنده و بسیج در مسیر مقابله با اشرار و گروه‌های منافقین گام برداشت و تا امروز در مقام فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان برای تأمین امنیت منشأ اثر بودند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: خوزستان به دلیل گستردگی، اعتقاد راسخ و همراهش مردمش با امامت و ولایت همیشه مطمح نظر مستکبران عالم بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای سپاه، ارتش و بسیج همیشه موجب افتخار است، ادامه داد: امیدواریم که سردار میرفیضی با حضور در خوزستان در ادامه مسئولیت خود همچون گذشته موفق باشد.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه هیچ عملیاتی بدون طراحی صورت نگیرد، گفت: آنچه که ما از شما می‌خواهیم؛ تلاش برای خدا و مردم است تا آرامش و امنیت موجود همواره برقرار بماند؛ زیرا دشمن امروز به طرز پیچیده‌ای عمل می‌کند، نیروی انتظامی ما در مقابل باید چنین عمل کند تا عملیات‌های موفقی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252560

مهمترین اخبار ایران و جهان: