نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 04:26

فعالیت تبیینی ۷۴۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از فعالیت تبیینی ۷۴۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در نقاط مختلف استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در استان اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل گفتمان دینی با موضوع زندگی امام صادق(ع) در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، جلسات پرسش و پاسخ با محوریت زندگی امام(ع) و تبیین اوضاع سیاسی و اجتماعی زندگی حضرت است.

وی از اعزام ۷۴۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) به نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: مراسم عزاداری نیز با حضور مردم و مداحی و قرائت دعای کمیل توسط ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع شرایط سیاسی زندگی امام صادق(ع) و نصب بنر و پلاکارد با موضوع سخنان حضرت در سطح شهر گفت: ۱۵ ایستگاه صلواتی نیز در سالروز شهادت پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مراسم ختم قرآن کریم و صلوات نیز برگزار می‌شود عنوان کرد: حرکت دسته‌‌های عزاداری از دیگر برنامه‌هاست که با حضور هیئات مذهبی و اقشار مردم در سطح شهر برگزار می‌شود.

نظیری از برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۷۲۰ مسجد و هیئت مذهبی استان خبر داد و گفت: تهیه و توزیع ۲۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان استان در این روز انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215216

مهمترین اخبار ایران و جهان: