نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 15:30

برف و باران در جاده‌های اردبیل/تردد در محورهای مواصلاتی روان است

اردبیل-مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محورهای مواصلاتی اردبیل با توجه به تداوم بارش‌ها و با تلاش راهداران باز بوده و تردد روان در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر دوشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل با اشاره به بارش شدید باران در استان اردبیل اظهار کرد: در مناطق مختلف استان این بارش‌ها همچنان ادامه دارد و در برخی محورهای ارتباطی بارش برف گزارش شده است اما با تلاش راهداران تردد در محورها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش شدید و رگباری باران موجب لغزندگی جاده‌ها شده و مشکلاتی برای رفت و آمد مردم و تردد خودروها به وجود آورده است، بیان کرد: پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، آسمان ابری همراه با وزش باد ملایم بوده و در محورهای اردبیل - سرچم، اردبیل - سرعین، نیر - سراب و خلخال - اسالم بارش پراکنده برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین در محورهای اردبیل - آستارا، اردبیل - گرمی - بیله‌سوار، اردبیل - مشکین‌شهر - پارس‌آباد، پارس‌آباد - اصلاندوز و مشکین‌شهر - اهر بارش پراکنده باران همراه با مه‌گرفتگی مقطعی گزارش شده است.

وثوقی افزود: از مردم تقاضا داریم برای تردد از محورهای کوهستانی استان اردبیل به‌ویژه گردنه الماس در جاده خلخال - اسالم، حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213860

مهمترین اخبار ایران و جهان: