نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 16:47

مشکلات بخش رامجین با برنامه‌ریزی منسجم رفع شود

چهارباغ- فرماندار چهارباغ گفت: بخشدار جدی بخش رامجین در مشکلات و مسائل روستاهای بخش به صورت جدی ورود پیدا کرده و برنامه‌ریزی منسجم و شبانه‌روزی برای حل آن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود جعفری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش رامجین، بر تلاش جهادی و خدمت صادقانه به مردم تاکید و اظهار کرد: مسئولیت امانت الهی بوده و ما در برابر خون شهدا پاسخگو هستیم لذا باید تمام تلاش خویش را برای رفع مشکلات و حل مسائل و در نهایت کسب رضایتمندی مردم انجام دهیم.

وی بیان کرد: تغییر سمت‌ها طبیعی بوده و فرصتی برای ایجاد تحول و تغییر مثبت برای رسیدن به توسعه بوده و امروز شاهد حضور یکی از جوانان فعال و پرانرژی در حوزه بخشداری رامجین هستیم و از زحمات مهندس رمضانی بخشدار سابق نیز تشکر می‌کنم.

فرماندار چهارباغ تصریح کرد: انتظار می‌رود که بخشدار جدید در حوزه بخش رامجین و مشکلات و مسائل روستاهای بخش به صورت جدی ورود پیدا کرده و برنامه ریزی منسجم و شبانه روزی برای پیگیری موضوعات را لحاظ کند تا شاهد توسعه پایدار روستایی در چهارباغ باشیم.

به گزارش مهر، طی حکمی از سوی عبداللهی استاندار البرز محمدرضا سرشار به عنوان سرپرست بخشداری رامجین معرفی شده و از زحمات رمضانی بخشدار سابق تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1194860

مهمترین اخبار ایران و جهان: