نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 20:11

طرح توانمند سازی مشاغل خانگی در استان سمنان اجرایی شود

سمنان- استاندار سمنان قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی را از ارکان رفع محرومیت در استان دانست و گفت: طرح توانمند سازی مشاغل خانگی به همت این قرارگاه در استان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌ها و اقداماتی که سپاه و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در آن نقش داشته به بهترین شکل ممکن انجام شده است، تاکید کرد: در حوزه استان سمنان و به ویژه در دوران بیماری کرونا، اقدامات گروه‌های جهادی مانند اجرای طرح شهید سلیمانی در پیشگیری این بیماری بسیار مؤثر بود.

وی با بیان اینکه لازم است در سال جدید توانمند سازی محرومان در دستور کار قرار گرفته و بستر مشاغل خانگی نیز فراهم شود، بیان کرد: اشتغال خانگی و روستایی دو پایه و اساس توانمند سازی خانوار محروم است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: رشد و پیشرفت گروه‌های جهادی بسیار چشمگیر بوده است که با افزایش گروه‌ها در همه شهرها و محلات، این امر تبدیل به یک فرهنگ گردیده است‌.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و با اقدامات عمرانی، فرهنگی و… به نتایج مطلوبی رسیده است، افزود: اقدامات جهادی با پیوست رسانه‌ای دقیق و انتقال آن به افکار عمومی، ظرفیتی برای ایجاد امید آفرینی در جامعه است.

به گزارش مهر، تقدیر از مدیران فعال در حوزه محرومیت زدایی استان سمنان از بخش‌های این نشست بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195260

مهمترین اخبار ایران و جهان: