نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 15:15

مردم از وضعیت قطار تهران-ورامین گلایه دارند

امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم ورامین از وضعیت نابه سامان قطار تهران-ورامین و عدم اصلاح این وضعیت، به شدت گلایه مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین‌، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورامین که در مصلی مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد، طی سخنانی ضمن انتقاد از مشکلات قطار شهری ورامین- تهران اظهار کرد: متأسفانه مدتی است در این خصوص تذکر داده می‌شود، اما اقدام جدی در این زمینه نمی‌بینیم.

وی گفت: روزانه بیش از ۱۳۰ قطار از ایستگاه ورامین به‌طور رفت و برگشت از سراسر کشور عبور می‌کند، آیا نصب پله برقی یا آسانسور برای زیرگذر این ایستگاه کار سختی است که مسؤولان در این رابطه اقدامی نکرده اند؟

امام جمعه موقت ورامین افزود: رسانه‌ها این درخواست به‌حق مردم را به گوش مسؤولان امر برسانند، ما معتقدیم تاکنون افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده اند، باید به خاطر ترک فعل مواخذه شوند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: قطار برای ایاب و ذهاب به تهران چه زمانی می‌خواهد اصلاح شود؟ مسئولان امر بدانند، مردم ورامین از این وضع به شدت گلایه مند هستند. افرادی که ابزار اجرایی در اختیار دارند، باید با قدرت و صلابت، حقوق به حق مردم را پیگیری و اجرا کنند و ما هم کمک کار آن‌ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: مردم از تبعیض و بی تفاوتی برخی مسئولان ناراحتند، اگر گوش شنوایی وجود دارد به داد مردم برسید، در این هوای گرم تابستان و شرایط سخت حق مردم این نیست، نهاد نماز جمعه زبان مردم و حلقه وصل آن‌ها با مسؤولان است، ما ابزار اجرایی برای پیگیری بیشتر معضلات و مشکلات نداریم، هر مسئولی پاسخی برای این مطالب دارد، از همین تریبون توضیح ارائه کند. 

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، شهادت فرماندهان فلسطین به همراه فرزندان مظلوم و خانواده‌هایشان را نشان دهنده اوج وقاحت و بی شرمی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: آنان که از رویارویی مستقیم با جبهه مقاومت عاجز مانده اند، به خانه‌های رهبران مقاومت فلسطین حمله کرده و به ترور روی آورده اند، که البته با مقابله شدید مقاومت فلسطین مواجه شدند.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: صهیونیست‌های غاصب از ترس شلیک موشک‌های مقاومت فلسطین آرامش ندارند، گنبد آهنین آن‌ها نتوانسته از اصابت موشک‌ها به اهداف جلوگیری کند، یقیناً این رفتارهای سخیف و بزدلانه صهیونیست‌ها مرگ و فروپاشی آن‌ها را سرعت خواهد بخشید.

وی با اشاره به ۲۵ شوال و سالگرد شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) افزود: امروز جهان بشریت در بسیاری از رشته‌های علوم مدیون امام صادق(ع) است، باید مراسم شهادت آن حضرت با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه اهانت‌ها به جایگاه ولایت، ریشه در بغض و عداوت با مرجعیت و شاگردان امام صادق(ع) در طول تاریخ دارد، گفت: دشمنان دیدند، مردم در تمام حوادث چشمشان به دهان مراجع تقلید است و مطیع محض ولایت هستند. بیش از چهار دهه با انقلاب اسلامی مبارزه کردند، تحریم، جنگ و ترور کردند، اما مردم از ولایت جدا نشدند، سعی می‌کنند، این جایگاه را بزنند و کاری کنند، که مردم به این جایگاه بی اعتماد شوند.

وی با تاکید بر جایگاه مرجعیت و ولایت به عنوان جایگاه نیابت امام عصر(عج) تصریح کرد: اطاعت از فتوای مجتهد جامع الشرایط یعنی اطاعت از امام عصر(عج) و تا زمانی که از این جایگاه رفیع پیروی کنیم، پیروزیم و نظام شیعه مقتدر است.
حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و انقلابی ایران تاکنون از این امتحان سربلند بیرون آمدند و ان‌شاءالله پس از این نیز سربلند خواهند بود، به جوانان عزیز توصیه می‌کنم، به دروغ و لجن پراکنی های رسانه‌های مزدور دشمن و فضای مسموم مجازی توجه نکنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206360

مهمترین اخبار ایران و جهان: