نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 18:13

جانشین بنزما از انگلیس می‌آید

باشگاه رئال مادرید در آستانه جذب مهاجم آلمانی چلسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید پس از اعلام جدایی کریم بنزما از این تیم، خیلی زود برای مهاجم فرانسوی خود جانشین پیدا کرد.

مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها که دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه است، پس از ۱۴ سال مادرید را ترک خواهد کرد و قراردادش تمدید نخواهد شد.

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده کای هاورتز، مهاجم آلمانی تیم چلسی با سران باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده و قرارداد او ممکن است خیلی سریع نهایی شود.

هاورتز ۲۳ ساله در فصل اسفناک چلسی که با رتبه دوازدهم در جدول لیگ جزیره به پایان رسید، بهترین گلزن آبی‌های لندن بود و هفت گل به ثمر رساند.

بیلد نوشته مهاجم پیشین تیم بایر لورکوزن «بازیکن رویایی» کارلو آنچلوتی سرمربی و فلورنیتو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید است.

رئال مادرید پیش از پیوستن ملی‌پوش آلمانی به چلسی در سال ۲۰۲۰ هم علاقه داشت او را از لورکوزن به خدمت بگیرد اما این انتقال نهایی نشد اما حالا داستان متفاوت است.

رسانه‌های انگلیسی پیشتر خبر داده بودند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی قصد خانه تکانی اساسی در ترکیب این تیم را دارد و هاورتز یکی از بازیکنانی است که در لیست مرد آرژانتینی جایی نخواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261560

مهمترین اخبار ایران و جهان: