نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 10:53

دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری طی حکمی رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به سمت دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به سمت دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب کرد.

وزیر علوم در این حکم با اشاره به اهمیت موضوع هدفمندسازی آموزش عالی و تحول در نظام آموزشی، تربیتی و مهارتی، موضوع راهبرد تحول آفرین دوم از برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی آورده است: با توجه به دانش و تجربه حضرتعالی و توان علمی و ماموریت های موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی بدینوسیله به عنوان «دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور» منصوب می شوید.

انتظار می رود با هماهنگی کامل با شورای سیاستگذاری، بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاهها و پژوهشگاه های کشور، استفاده از نظرات خبرگان و اندیشمندان این حوزه و دریافت نفطه نظرات سایر دستگاههای دولتی و بخش خصوصی مرتبط به گونه ای عمل کنید که برونداد نهایی کنگره به تدوین لایحه جامع آموزش مهارتی در نظام آموزش عالی کشور کمک کند.

کنگره ملی آموزش عالی هدفمند، مهارتی و نیاز محور با مشارکت مراکز علمی و دستگاههای متولی این حوزه توسط موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1264960

مهمترین اخبار ایران و جهان: