نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 22:24

بی‌ثباتی مدیریت شهری در گیلان موجب عقب‌ماندگی‌ها شده است

رشت - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با انتقاد از عدم ثبات شهری در استان گفت: عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان موجب عقب ماندگی و ابتر ماندن کارها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار پیربازار رشت اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری سرفصل‌های گسترده‌ای دارد که باید به آن پرداخت.

وی با بیان اینکه تجدید حیات دستاورد مهم حوزه بازآفرینی شهری است، افزود: تجدید حیات تاریخی، اجتماعی و فرهنگی باید در بازآفرینی شهر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اهمیت حُسن انتخاب مدیر شایسته برای شهر اضافه کرد: مدیر مبتکر و خلاق می‌تواند از آسیب‌های شهری برای توسعه فرصت سازی کند.

آرنگ با تاکید بر توجه مدیریت شهری به لایه‌های مختلف مردم و بکارگیری از شهروندان در پیشرفت شهر بیان کرد: ایجاد صمیمیت، اخلاق مداری و صداقت در گفتار و رفتار لازمه کار مدیران شهری است.

وی با انتقاد از عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان افزود: عدم ثبات مدیریت شهری در گیلان موجب عقب ماندگی و ابتر ماندن کارها شده است.

قرارگیری سه ضلع شهروند، شهرداری و شورا منجر به حکمرانی خوب می‌شود

بی‌ثباتی مدیریت شهری در گیلان موجب عقب‌ماندگی‌ها شده است

«علی اکبر پورعلی» شهردار جدید پیربازار رشت در این مراسم اظهار کرد: بر مشکلات، آسیب‌ها و فرصت‌های شهر پیربازار واقف هستم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهر پیربازار در بخش‌های مختلف افزود: نقش اساسی پیربازار بعنوان پل ارتباطی اوراسیا و کشورهای حاشیه خزر با ایران و گیلان یک ظرفیت ارزشمند و اقتصاد آفرین است.

شهردار پیربازار با بیان اینکه دنبال تجدید حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر هستیم، گفت: با توسعه گردشگری و توجه به زیرساخت‌های این بخش دنبال شکوفایی اقتصادی و بازآفرینی شهری پیربازار هستیم.

پورعلی با اشاره به شرایط اقتصادی و محدودیت منابع مالی بیان کرد: مدیریت استراتژیک و برنامه محور منجر به توسعه و پیشرفت شهر و رونق اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از آحاد مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها نتیجه بخش است، افزود: قرارگیری سه ضلع شهروند، شهرداری و شورا منجر به حکمرانی خوب و موفق می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205360

مهمترین اخبار ایران و جهان: