نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 15:20

افزایش ۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل- رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل گفت: در ۲ ماهه گذشته شاهد افزایش ۱۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمندمحور مغان اظهار کرد: در ۲ ماهه گذشته ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تردد در محورهای استان ثبت شده بود، در ۲ ماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۴۴۳ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده است، گفت: در ۲ ماهه سال گذشته یک میلیون و ۳۱۷ هزار تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده بود که در ۲ ماهه امسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

نسیمی با اشاره به اینکه در ۲ ماهه گذشته ثبت یک میلیون و۴۵۶ هزار تردد را در مبادی خروجی استان شاهد بودیم، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل امسال هفت درصد افزایش تردد را در مبادی خروجی استان داریم.

وی محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – نیر و اردبیل – مغان را از محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در ۲ ماهه گذشته ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار تردد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس، ۲ میلیون و ۹۰ هزار تردد در محور اردبیل – نیر و بالعکس و یک میلیون و ۴۹۴ هزار تردد نیز در محور اردبیل – مغان و بالعکس ثبت شده است.

نسیمی از فعالیت ۷۴ سامانه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را نیز برای بررسی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268460

مهمترین اخبار ایران و جهان: