نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 11:52

پیگیری مصوبات سفر اول هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون رئیس‌ جمهور

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون اجرایی رئیس‌ جمهور بر پیگیری مصوبات سفر اول رییس جمهور در آستانه سفر دوم هیات دولت به استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه در حاشیه نشست با معاون اجرایی رئیس‌ جمهور بر پیگیری مصوبات سفر اول رییس جمهور در آستانه سفر دوم هیات دولت به استان تأکید کرد و گفت: با توجه به انجام ۷۳ درصدی تعهدات سازمان برنامه و بودجه در خصوص مصوبات سفر در سال گذشته و کوتاه بودن فصل کاری دستوراتی در خصوص پرداخت باقی‌مانده تعهد سال گذشته و همچنین صدور تخصیص‌های مربوط به تعهدات سال ۱۴۰۲ توسط معاون اجرایی صادر شد. 

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نشست همچنین مصوبات مربوط به اداره کل جهاد کشاورزی استان در خصوص تعهدات سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه بررسی شد و بر ضرورت اصلاح برخی از تعهدات سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی تأکید شد.

وی افزود: در خصوص پروژه مهم شبکه آبرسانی سد بیدکان هم با توجه به توافقات انجام شده با سازمان برنامه و بودجه دستورات معاون اجرایی در خصوص اصلاح مصوبه سفر و و اصلاح سهم سازمان برنامه و بودجه گرفته شد. 

راستینه اضافه کرد: در خصوص اجرایی شدن سایر مصوبات سفر از جمله خرید ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌ها، تخصیص سریع قیر رایگان، ضرورت انجام تعهدات بانک‌ها در خصوص تسهیلات اشتغال‌زایی و تخصیص اعتبار برای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد و تخصیص اعتبار در سه ماهه اول ۱۴۰۲( حداکثر تا پایان خردادماه ) با عنایت به تقویت پروژه‌ها و کوتاه بودن فصول کاری دستوراتی صادر شد. 

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237560

مهمترین اخبار ایران و جهان: