نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 16:41

احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط کاپیتان سابق سپاهان

معاون فرماندار نهاوند از احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط مهدی کیانی کاپیتان سابق تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، شهروز کیانی بعد از ظهر امروز در شورای ورزش با اشاره به طرح احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط مهدی کیانی کاپیتان سابق تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر این مجموعه ورزشی در حال احداث است تمام ادارات در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و موانع موجود اجرای طرح را برطرف کنند.

وی افزود: اگرچه قانون تعیین کننده همه کارها و برنامه‌های اجرایی است اما مسئولین مربوطه به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان می توانند در این زمینه انعطاف داشته و مشکلات موجود این طرح ورزشی را برطرف کنند.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه تکمیل  طرح چند میلیارد تومان هزینه در بر دارد که تمام آن از سوی این فوتبالیست لیگ برتری تامین می‌شود افزود: حال که این ورزشکار ارزنده شهرمان برای خدمت به مردم منطقه ورود پیدا کرده اگر نتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم ممکن است سرمایه خود را به شهرستان دیگر ببرد و یا اینکه از ادامه کار منصرف شود.

وی گفت: برای توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف نیاز به جذب سرمایه‌گذار است بنابراین باید همکاری بین بخشی بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد تا با غلبه بر موانع زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253016

مهمترین اخبار ایران و جهان: