نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 13:41

آمادگی دستگاه‌های سمنان برای خدمات‌دهی به مسافران

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌ها و واحدهای خدماتی این استان در ایام تعطیل آمادگی خدمت به زائران و مسافران را داشته باشند تا آنها به سلامت به سفر خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه همزمان ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضع تصادفات استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و ورود مسافران و گردشگران به استان، دستگاه‌های مربوطه امنیت مسافران را تأمین کنند.

وی افزود: آب آشامیدنی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان سمنان به‌ویژه در ایام فصل تابستان در دسترس مسافران قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: شهرداران استان سمنان، پارک‌ها و اماکنی که در اختیار شهرداری‌ها است را آماده پذیرایی و اسکان مسافران کنند و نظافت مبلمان شهری نیز به صورت مرتب انجام شود.

هاشمی اضافه کرد: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان همکاری لازم را برای اعزام مردم مشتاق به حرم مطهر امام خمینی (ره) داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و واحدهای خدماتی مانند مراکز درمانی، نانوایی‌ها، بانک‌های کشیک و ... در ایام تعطیل آمادگی خدمت به زائران و مسافران را داشته باشند تا آنها به سلامت به سفر خود ادامه دهند.

پایان پیام/74007/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249360

مهمترین اخبار ایران و جهان: