نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 23:22

جشن بزرگ دختر ایران در مینودشت

به مناسبت جشن ولادت حضرت معصومه (س)، جشن بزرگ دختر ایران در پارک شهرداری مینودشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مینودشت، عصر امروز به مناسبت ایام ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، مردم و مسئولان این شهرستان، در پارک شهرداری جشن دختر ایران را برگزار کردند.

این مراسم باحضور علی‌محمد ملکان فرماندار مینودشت، حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رجنی نماینده ولی فقیه سپاه آزادشهر، دختران و بانوان پرشور مینودشت و همچنین خدام آستان حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلین رجنی در این مراسم اظهار کرد: هرساله ولادت حضرت معصومه(س) را روز دختر می نامند و بر اساس فرموده های پیامبر اکرم(ص)، اگر خدا برای خانواده ای رحمت بخواهد به آنها دختر عنایت می کند.

وی افزود: هر خانه ای که در آن دختر باشد، درحالی که در هر شبانه روز برای پدر دختران عبادت نوشته می شود، برکت و رحمت از آسمان ارزانی اش می شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی گردد.

در این جشن، برنامه های متنوعی همچون مولودی خوانی، اجرای نمایش، تقدیر و اهدا جوایز به دختران فعال شهرستان، بازدید از غرفه های فرهنگی و صنایع دستی و... برگزار شد.

همچنین در انتهای این مراسم، درفش و پرچم مطهر حرم حضرت معصومه(س) در بین مردم مینودشت گردانده شد و دلدادگان اهل بیت(ع) به آن تبرک جستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234360

مهمترین اخبار ایران و جهان: