نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:37

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای راهپیمایی

رشت- در آستانه روز جهانی قدس نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان طی پیامی مشترک از مردم با بصیرت و روزه دار استان برای حضور در راهپیمایی و حمایت از ملت فلسطین دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و اسدالله عباسی استاندار گیلان طی پیامی مشترک از مردم با بصیرت و روزه دار برای حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

در این پیام آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد؛ روزی متعلق به خداست که مسلمانان را یاری کرده است.

در ادامه تاکید شده است: روز قدس به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی (ره)، روزی است که مردم ستمدیده فلسطین، شاهد حمایت با شکوه آزادی خواهان جهان و سردادن فریاد آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان و ظالمان کودک کش سیه‌رویِ تاریخ هستند.

در بخش دیگری از پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان علیه رژیم نامشروع صهیونیستی نقش برجسته ای دارد و روز جهانی قدس موجب تقویت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و احیای جبهه مقاومت اسلامی شده است. با اعتقاد راسخ به تحقق وعده الهی «پیروزی جبهه حق علیه باطل»، با مقاومت جبهه اسلامی و اختلافات و شکاف داخلی رژیم جنایتکار صهیونیستی، زمان اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع نزدیک‌تر شده است.

در پایان تاکید شده است: بدین وسیله از همه مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان دعوت می‌کنیم همراه و همگام با امت اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن زده که بی شک نا امیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145360

مهمترین اخبار ایران و جهان: