نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 18:18

محکومیت رژیم صهیونیستی با حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی روز قدس

کرج- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز در آستانه روز جهانی قدس گفت: دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی روز قدس، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

سعید اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با دعوت از جامعه دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، نوید نزدیکی فروپاشی این رژیم است. اخلاقی افزود: مسلمانان زیادی در فلسطین تحت ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار گرفتند اما پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال ریزش و پیروزی جبهه حق نزدیک است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در راهپیمایی روز قدس، اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند. وی گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام قدس، انزوای کامل و فروپاشی رژیم صهیونیستی را پیش از این و سال‌ها قبل دیده بودند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز بیان کرد: قطعاً حضور با شکوه مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس، علاوه بر ایجاد هراس در دل سران صهیونیستی، معادله سیاسی در نظام بین‌الملل را به نفع فلسطین تغیر می‌دهد.

وی افزود: قدس تنها از آن فلسطینیان نیست بلکه متعلق به تمام مسلمان جهان است و وظیفه دینی ما حمایت از جبهه حق بوده و حضور در راهپیمایی یک تکلیف الهی است.

اخلاقی عنوان کرد: مجاهدات فداکارانه شهید سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و مقاومت بر کسی پوشیده نیست. امیدوارم روزی برسد که قبله اول مسلمین در اختیار مسلمانان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: باید روز قدس برای دانش‌آموزان تبیین شود تا در آینده بتوانند پرچم دار راه ولایت در حمایت از قدس باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145916

مهمترین اخبار ایران و جهان: