نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 12:59

رادیو جوان با دو ویژه برنامه به استقبال عید فطر می‌رود

دو ویژه برنامه «حالا شادی» و «عیدگاه» به مناسبت عید سعید فطر از رادیو جوان پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «حالا شادی» اولین ویژه برنامه عیدانه رادیو جوان است که در روزهای شنبه و یکشنبه به مناسبت عید سعید فطر روی آنتن زنده این شبکه خواهد رفت.

این برنامه با حال و هوای طنز و سرگرمی، اجرای نمایش‌های طنز، موسیقی‌های شاد و ارتباط با مخاطبین و گفتگو با آن‌ها در مورد جشن و شادی در روز عید فطر روانه آنتن می‌شود.

«حالا شادی» به تهیه کنندگی الهه سلحشور، اجرای صاحبه عظیمی و مصطفی خواجه حسینی و سردبیری مژده طهرانی از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ روی آنتن زنده رادیوجوان خواهد رفت.

«عیدگاه»، ویژه برنامه دیگر عید سعید فطر رادیوجوان است که با نگاه جهانی و امتی به جامعه اسلامی پخش خواهد شد.

«عیدگاه» نیز به مناسبت عید سعید فطر در دو روز روی آنتن خواهد رفت. در این برنامه با ارتباط با اندیشمندان مسلمان در کشورهای دیگر در مورد آداب و رسوم کشورهای مسلمان در عید سعید فطر گفتگو خواهد شد. مهمانان این برنامه از بنگلادش، هند، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، سوریه و... چند کشور دیگر، در این برنامه از آداب و رسوم کشور خود در عید سعید فطر خواهند گفت.

نام این برنامه نیز متناسب با محتوای آن از تجمع مسلمین در روز عید گرفته شده است. کلمه عیدگاه نام مکانی دوربسته با سقف باز است، که معمولا در کشورهای هند، پاکستان، حتی در سیستان و بلوچستان ایران در خارج شهر بر پا می شود و از این محل برای اقامه نمازهای عید (عید قربان و عید فطر) استفاده می‌شود. به همین دلیل با توجه به جمع شدن افراد از کشورهای مختلف در این برنامه، نام «عیدگاه» بر روی آن گذاشته شده است.

عیدگاه به تهیه‌کنندگی فاطمه شهبندی و با اجرای محدثه صارمی، از ساعت ۱۶ از موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161760

مهمترین اخبار ایران و جهان: