نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 13:31

آموزش‌وپرورش مسئول تربیت نیروی انسانی قوی برای کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: بسیاری از مشکلات کشور از مدیریت منابع انسانی شکل میگیرد که مسئول تربیت این منابع انسانی آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهرستان بجنورد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در خصوص وحدت فرمودند، همه گروه‌هایی که در کشور وجود دارند و دارای سلایق مختلف هستند و اعتقاد به ایران قوی  باید با یکدیگر وحدت داشته باشند.

وی گفت: این به این معنی است که یکدیگر را تخریب نکنیم و حق نداریم به کسی تهمت، بدگویی کنیم و بدون اینکه صحت موضوعی را بررسی کنیم یکدیگر را متهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: باید از منابع انسانی که همین جوانان هستند درست استفاده شود، بسیاری از مشکلات کشور از مدیریت منابع انسانی شکل می‌گیرد که مسئول تربیت این منابع انسانی آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: معلمین وظیفه دارند تا دانش آموزان را با افتخارات کشور آشنا و تربیت کند تا فرزندان ما در سالهای آینده به مدیرانی غیرتمند تبدیل شوند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: شهادت شهید الداغی نشان داد وقتی نام ناموس و دین به میان بیاید حتی جان خود را نیز در این راه فدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمن به این اکتفا نمی‌کند که فقط روسری از سر دختران ما بردارند، این‌ها بعد از این بی عفتی و بی حیایی را رواج می دهند و این موضوع تمامی نخواهد داشت.

حجت الاسلام نوری گفت: باید همه در میدان بمانیم و از این حیا و غیرت دفاع کنیم و این موضوع را باید تاکید کرد هر جا بی غیرتی باشد بی عفتی نیز وجود دارد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1190216

مهمترین اخبار ایران و جهان: