نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 15:57

عدم تخصیص زمین به طرح نهضت ملی مسکن در لامرد پس از گذشت ۲ سال

لامرد- امام جمعه لامرد گفت: بیش از دو سال است که مسئولان وعده واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن را مطرح کرده‌اند که تاکنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لامرد بیان کرد: بسیاری از مسئولان در خصوص تخصیص زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوتاهی کرده و طی ۱۴ روز گذشته مسئولان مربوطه تاکید زیادی بر حل این مشکل داشتند که تاکنون این وعده محقق نشده است.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان وعده کرده‌اند که طی ۱۴ روز آینده مشکل تخصیص زمین برطرف خواهد شد اما نباید فراموش کرد که بیش از دو سال است وعده تخصیص زمین به طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان لامرد بر زمین مانده است.

حجت الاسلام آزاد تاکید کرد: این پرسش همواره مطرح است که چرا مسئولان به وعده‌های خود جامه عمل نمی‌پوشانند و موانع موجود برای تخصیص زمین به این طرح را برطرف نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه لامرد به موضوع حجاب و عفاف در شهرستان پرداخت و گفت: موضوع حجاب و عفاف بحث اعتقادی و مذهبی صرف نیست زیرا دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آسیب رساندن به جامعه از این طریق دارد.

وی ضمن قدردانی از ورود نیروی انتظامی در امر برخورد با قانون شکنان، بیان کرد: دشمن برنامه‌های متعددی در حوزه عفاف و حجاب کرده و با فریب برخی افراد ساده لوح در تلاش بود تا برنامه خود را در جامعه پیاده کند اما ورود نیروی‌های خدوم انقلاب موجب شد این افراد با برخورد قانونی مواجه شوند و در این امر ناکام بمانند.

به اعتقاد وی؛ برخورد با قانون شکنان در حوزه عفاف و حجاب، پلمپ مغازه‌ها و توقیف بعضی از خودروها کافی نبوده البته باید فضای مجازی و رسانه‌ها نیز بیش از گذشته به این موضوع بپردازند و با فرهنگ سازی زمینه مقابله با هنجارشکنان را فراهم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190360

مهمترین اخبار ایران و جهان: