نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 09:06

ضرورت رفع سریع نواقص گرمخانه جدید تبریز

تبریز- دادستان تبریز گفت: تمام ارگان‌ها و ادارات در راستای رفع نواقص گرمخانه جدید احداث شده توسط شهرداری منطقه ۱ تبریز باید در کنار این مجموعه باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محبوب علیلو در بازدید از گرمخانه تازه احداث شده وادی رحمت اظهار کرد: رفع نواقص مشاهده شده از جمله انشعاب آب، گاز و راه اندازی نانوایی واقع در این گرمخانه نیاز به اهتمام جدی داشته و لازم است سریعاً اقدامات از سوی ادارات مربوطه انجام پذیرد.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این گرمخانه از تلاش شهردار منطقه ۱ در جریان احداث گرمخانه افزود: شهرداری منطقه ۱ در چنین مسائلی هر زمان نیاز بوده به صورت سریع وارد عمل شده و به صورت جهادی تلاش کرده که این امر باعث تسریع در اجرای اقدامات اجتماعی در حوزه‌های آسیب پذیر و پیشگیری از آنها شده است.

در این بازدید حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ نیز از اقدامات انجام یافته توسط این منطقه گزارش کاملی ارائه داد و افزود: از زمانی که مقرر شد منطقه ۱ این پروژه را اجرا کند به سرعت اقدامات لازم عملیاتی شد و طبق نظر کارشناسان امر در حوزه معاونت اجتماعی استانداری انجام یافت.

دادستان تبریز به همراه شهردار منطقه ۱ نمایندگان استانداری، فرمانداری، اداره گاز و مدیرکل بهزیستی استان از سالن تازه تأسیس شده گرمخانه واقع در وادی رحمت بازدید به عمل آورده و در جریان آخرین وضعیت این مجموعه قرار گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161160

مهمترین اخبار ایران و جهان: