نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 23:20

نیاز به برنامه ریزی جدی در حوزه های عمرانی اردستان داریم

اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: باید در حوزه عمرانی شهرستان اردستان بسیار قوی برنامه ریزی و کار کنیم چراکه در این حوزه هنوز از بسیاری جهات عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان اظهار داشت: کمک رسانی بسیج تحت عنوان قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان و استان اصفهان انجام می‌شود بنابراین خوب است که مدیران ادارات نیز در این زمینه پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: در سال جاری باید در حوزه عمرانی شهرستان اردستان بسیار قوی کار کنیم چون که در این حوزه عقب هستیم و می‌طلبد که مدیران در این زمینه بسیجی‌وار و جهادی عمل کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات برنامه‌ریزی داشته باشند تا اعتباراتی که در راستای قرارگاه محرومیت‌زدایی برای شهرستان جذب می‌شود از بین نرود و این اعتبارات در بخش‌هایی صرف شود که حداکثر استفاده و تأثیر را داشته باشد.

احمدی‌طبا تصریح کرد: تخصیص اعتبارات در حوزه آب‌رسانی با اولویت روستاهای با جمعیت بالا باشد و سپس برای دیگر روستاها اختصاص یابد و این روند تخصیص اعتبار در دیگر حوزه‌ها نیز به همین شکل باید باشد.

وی یادآور شد: امسال با توجه به بارندگی‌های اخیر، تخصیص آب خوبی در حوزه‌های مختلف داریم، در حوزه قنوات اگر لایروبی به موقع انجام گیرد اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160760

مهمترین اخبار ایران و جهان: