نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:35

مردم توان خرید خودرو و لوازم خانگی ندارند

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی یک کارمند بازنشسته یا یک معلم نمی‌توانند خودرو یا لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: استیضاح حق مطلق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، حرف من به نمایندگان این است که اگر استیضاح وزیر صمت رأی نیاورد نمایندگان هم رأی نخواهند آورد چرا که مردم می‌گویند آنان مدافع ما نیستند و مدافع دولت هستند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس نباید خنثی باشند و باید با شفافیت و به روشنی بگویند که رأی آنان در جلسه استیضاح وزیر صمت چیست.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر صمت وعده داده بود واردات خودرو انجام شود که این اتفاق نیفتاد در حالی که مردم باید بین خودروی داخلی و خارجی حق انتخاب داشته باشند.

نظری ادامه داد: چگونه یک کارمند بازنشسته یا معلم می‌توانند خودرو خریداری کنند یا آنکه لوازم خانگی برای زندگی خود تهیه کنند؟ متأسفانه بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مردم به شدت از لحاظ معیشتی گرفتار هستند.

وی خطاب به نمایند گان گفت: اگر نمایندگان امروز مجدداً به وزیر صمت رأی دهند بدانند دیگر کسی برای نمایندگان مجلس تره هم خرد نمی‌کند و بعد از این کسی نمایندگان را تحویل نمی‌گیرد اما اگر ما یک وزیر را استیضاح کنیم، حساب دست مابقی وزیران می‌آید و جدی تر کار می‌کنند بنابراین مجلس باید امروز قاطعیت خود را نشان دهد.

در حال تکمیل...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177360

مهمترین اخبار ایران و جهان: