نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:43

اعمال محدودیت‌ ترافیکی ویژه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به مراسمات در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوش، هویزه، شادگان و اهواز اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ فرید کریمی‌زاده، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی سفر ریاست جمهور اظهار کرد: در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه، محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به مراسمات در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوش، هویزه، شادگان و اهواز اعمال خواهد شد.

وی افزود: ظهر پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ماه تا پایان مراسم تمامی مسیرهای ورودی به هر دو طرف بلوار آیت اله بهبهانی و بلوار شهید سلیمانی حدفاصل فلکه فرودگاه تا میدان جمهوری از هر گونه تردد با وسایل نقلیه شخصی جلوگیری خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان عنوان کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده اولویت ایاب و ذهاب در مسیر استقبال فقط با وسایل نقلیه عمومی است که در این خصوص اتوبوس‌های خط واحد برای کلیه نقاط پیش بینی شده است.

وی افزود: در صورت پارک خودرو در مسیر استقبال به وسیله یدک‌کش جابه‌جا و هرگونه مسؤولیتی در این خصوص به عهده مالک آن می‌باشد.

کریمی‌زاده گفت: در مسیرهای اطراف محل برگزاری مراسم، به دلیل بافت قدیمی شهر تراکم خودروها قابل پیش‌بینی است از این‌رو توصیه می‌شود در صورتی‌که رانندگان در این موقعیت‌ها قرار گرفتند با صبر، بردباری و آرامش به راه خود ادامه داده و از هرگونه حرکت خلاف قوانین و مقررات که باعث گره ترافیکی و تصادفات و اتلاف وقت شهروندان می شود، اجتناب کنند.

وی افزود: شهروندانی که عصر پنج‌شنبه در صورت ضرورت مسیرشان از بلوارهای آیت الله بهبهانی و شهید سلیمانی است از سمت شمال با استفاده از کمربندی کوروش و از سمت جنوب از طرف آخرآسفالت به بلوارهای ساحلی دسترسی پیدا کنند و همچنین می‌توانند از پل شهدای مدافع حرم، روگذر سردار هاشمی، فلکه زندان، پل قائم، میدان تپه استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1170560

مهمترین اخبار ایران و جهان: