نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 19:09

باید ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود

سنندج - استاندار کردستان گفت: باید ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود و در این راستا همه دستگاه های اجرایی موظف به تسهیل امور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای ایثار و شهادت کردستان در سنندج اظهار کرد: بسیاری از مدیران استان جزو خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند و این برای ما جای افتخار است.

وی افزود: موضوع تقویت ایثار و شهادت استان باید امسال تدوین شود و این یکی از وظایفی است که در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ضروری است.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید ایثار و مجاهدت مردم کردستان برای آیندگان بازگو شود.

زارعی کوشا افزود: در حوادث سال گذشته شاهد اتفاقات ویژه ای در استان کردستان بودیم و نسل نو ما سخت‌ترین هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان را تجربه کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده‌های آنان در کردستان در مظلومیتی ویژه بوده اند و این مهم توسط رهبر معظم انقلاب نیز در سال ۱۳۸۸ در سفر به استان کردستان مورد توجه قرار گرفت.

استاندار کردستان تصریح کرد: وظیفه ما در استان کردستان نسبت به خانواده شهدا سنگین‌تر است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن و اشتغال نگاه ویژه‌ای به خانواده معزز شهدا و ایثارگران خواهیم داشت و در سال جاری شاهد این تحول خواهیم بود.

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهوری به استان شاهد اختصاص اعتباری ویژه برای ساماندهی گلزار شهدای استان بودیم که امیدواریم فرمانداران با کاری جهادی در این راستا اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170460

مهمترین اخبار ایران و جهان: