نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 00:06

دعای شب قدر آیت‌الله سلیمانی رنگ واقعیت به خود گرفت +فیلم

امام جمعه فریدونکنار می‌گوید: نکته قابل توجه اینکه حتی در شب قدر امسال طلب شهادت و دعا برای شهادت می‌کردند که این اواخر در دعاهای ایشان بحث شهادت نمود و در پایان هم به آرزوی خود رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تیراندازی به آیت‌الله سلیمانی خبری بود که روز گذشته منتشر شد و  همه را در ماتم فرو برد.

این حادثه شوک بزرگی به‌ویژه برای عالمان دینی بود که باتوجه به خدمات و اقدامات این مجاهد نستوه سه روز عزای عمومی در استان اعلام شد.

شخصیت و ابعاد وجودی این عالم دینی موضوعی بود که همه به آن اشاره می‌کردند و در همین خصوص حجت‌الاسلام تقی‌پور امام جمعه شهرستان فریدونکنار، می‌گوید: آیت‌الله عباس‌علی سلیمانی شخصیت وحدت‌آفرینی داشتند و واقعا محور وحدت بودند.

در کنار اینکه  امامت جمعه را برعهده داشتند به‌عنوان استاد دانشگاه نیز فعالیت داشتند که نشان از شخصیت وحدت محور ایشان بوده است.

به گفته، امام جمعه شهرستان فریدونکنار با فعالیت‌های این عالم مجاهد خیلی از دل‌ها به سمت مبانی دین و نظام اسلام جذب می‌شد و این مهم به‌وضوح در شخصیت ایشان مشاهده می‌شد.

حضورشان در مراسم‌ها متواضعانه بود و بین بسیار بی‌تکلف و با بیان شیوا بودند که الگو محسوب می‌شوند.

تقی‌پور  می‌گوید: نکته قابل توجه اینکه حتی در شب قدر امسال طلب شهادت و دعا برای شهادت می‌کردند که این اواخر در دعاهای ایشان بحث شهادت نمود و در پایان هم به آرزوی خود رسیدند.

ششم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آیت‌الله سلیمانی درپی حادثه تیراندازی شهید شد و آرزویش خیلی زود رنگ حقیقت به خود گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171016

مهمترین اخبار ایران و جهان: