نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 12:43

رهاورد دیدار های استاندار برای خراسان جنوبی با مقامات پایتخت

ماحصل و رهاورد دیدار های استاندار طی دو روز گذشته با مقامات و مسئولان پایتخت برای خراسان جنوبی چمدانی پر را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی طی دو روز گذشته با سفر به پایتخت و دیدار با مقامات و مسئولان مرکز نشین مطالبه ها و خواسته های استان را با آن ها درمیان گذاشت.

وی در این دیدار ها خواستار توجه ویژه مقامات مرکز نشین به خراسان جنوبی شد که رهاورد و ماحصل این دیدار ها و رایزنی ها چمدانی پر را برای استان بود.

بنابراین گزارش، استاندار خراسان جنوبی در این ماموریت کاری دیدارهای جداگانه ای با معاون اجرایی رئیس جمهور، مسئولان نهاد ریاست جمهوری و مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور داشت و مطالبه ها و خواسته ها استان را از آن ها پیگیر شد و یا رایزنی ها لازم را با آن ها در زمینه های مربوط به آنان انجام داد.

جواد قناعت در دیدار با دکتر محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهوری به خراسان جنوبی را پیگیری کرد.

ضرورت تسریع در روند اجرای مصوبات سفرها از موضوعات مورد تأکید در این دیدار بود.

همچنین در دیدار استاندار خراسان جنوبی  با مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور نیز بر کمبود نیروی انسانی در برخی دستگاه های اجرایی استان تأکید شد.

قناعت در این نشست ها، مجوز استخدام نیروی انسانی برای برخی دستگاه ها را دریافت کرد.

وی در دیدار با مدیران حوزه های مختلف نهاد ریاست جمهوری مسائل استان را به ویژه در حوزه زیرساختی پیگیری کرد و در این جلسات با اشاره به شرایط  خراسان‌ جنوبی، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی کشور، خشکسالی های پی در پی، همجواری با افغانستان و... بر ضرورت تکمیل و توسعه زیرساخت ها تأکید ویژه داشت.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185660

مهمترین اخبار ایران و جهان: