نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 08:30

کارگران ستون فقرات شکوفایی اقتصادی هستند

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: کارگران، ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، در مراسمی که با حضور علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، معاونان، رئیس اداره حراست و پرسنل خدمات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر به کارگران سخت‌کوش اداره کل امور مالیاتی استان تبریک گفته شد.

در متن لوح تقدیر آمده است: یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه مطرح هستند.

همچنین تصریح شده است: روز کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند؛ شما عزیزان به‌عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ‌های عظیم صنعت، توسعه، خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کرده و ستون فقرات توسعه پایدار و شاکله اصلی شکوفایی اقتصادی هستید.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: این روز یادآور تلاش پولادمردانی است که با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر به‌عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

در پایان می‌خوانیم: این مناسبت ارزشمند را به شما عزیز گران‌قدر تبریک عرض کرده و تلاش‌های خالصانه شما را ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت شما عزیز را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1184916

مهمترین اخبار ایران و جهان: