نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 16:28

شرکت روزانه ۲۰ هزار لرستانی در برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان

خرم‌آباد- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از شرکت روزانه ۲۰ هزار نفر در برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های حوزه قرآنی استان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و زیادی در این حوزه در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴۳ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان انجام شده است، گفت: ۲۱۰ مراسم جز خوانی، ۷۰ محفل انس با قرآن، ۲۰ کرسی تلاوت قرآن، تفسیر روزانه سوره محمد، محافل انس با قرآن در گلزار شهدا، ۶۸ برنامه قرآنی در منازل شهدا و … از جمله این برنامه‌ها بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری ۸۱ کلاس آموزش قرآن در استان با حضور روزانه هزار و ۶۰۰ نفر، گفت: در مجموع روزانه ۲۰ هزار نفر از برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان استفاده کرده اند.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به حمایت‌های مدیر کل تبلیغات اسلامی از برنامه‌های قرآنی در استان، گفت: به طور حتم از برنامه‌های قرآنی که در طول سال برگزار می‌شود، حمایت خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186216

مهمترین اخبار ایران و جهان: