نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 20:06

برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان سمنان در دستور کار است

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها یکی از اقداماتی است که از سوی شورای اطلاع رسانی استان دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: در راستای اهمیت تبیین گفتمان دولت، تقویت ساختار روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از طریق ارزیابی مطلوب صورت گرفته و برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان در دستور کار قرار است.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری شفافیت در امور در راستای افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، یکی از اولویت‌های استان در سال جاری است، افزود: نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در بحث تبیین دستاوردهای دولت بسیار برجسته است.

معاون استاندار سمنان گفت: تبیین شاخص‌های ارزیابی و جمع‌آوری مستندات از اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان انجام و برگزیدگان و روابط عمومی‌های فعال و برتر در آینده و طی برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها در استان، تجلیل خواهند شد.

ریواده با بیان اینکه فساد ستیزی یکی از شعارهای دولت است که در عمل در تمامی اقدامات در سطح استان در سال‌جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد، تاکید داشت: خبرگزاری‌های استان، فرماندهان عرصه جهاد تبیین هستند و از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برخوردارند که باید به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم.

وی افزود: در گرامیداشت دهه کرامت و تکریم مقام دختر، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری برنامه‌های فاخر با بهره‌گیری از مشارکت اجتماعی و حضور مردم، انجام خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186760

مهمترین اخبار ایران و جهان: